Get up, get out, get away from these liars
'Cause they don't get your soul or your fire
Take my hand, knot your fingers through mine
And we'll walk from this dark room for the last time

Mä niin jumaloin tota biisiä. Tykkään siitä yhä ja kuulin sen eka kerran, mitä? Joskus kolmosella.

Oli hyvä päivä n___n Näitä viimeisiä kesän hetkiä, täydellisesti vietettynä. Kiits<3

(Ja silti, vaikka fiilis kipuilee välillä jossain katon tuntumissa, tuntuu tyhjälle. Mä tiedän sen yhtä varmasti kun toi kännykkä pysyy hiljaa koko ens vuorokauden. Mihin me kadotettiin tää. Siihenkin mä osaan vastata, mutta sen tähän tilittäminen ois niin pirun ilkeetä että jätänpä sanomatta. Mä en halua suututtaa sua ja vähiten itseäni. No wonder. Mä pelkään sitä. Mähän tein sen listan. Mä ite sekotin itteni tähän. Mutta mä myös näen sut. Sä huijaat. Ei jeesus. Herättäkää nyt joku täältä. Ei sillä pitäis olla väliä.)

Mä niin kaipaan koulua. For real. Mä kaipaan unohtamista, johonkin asiaan sataprosenttista keskittymistä. Mä en jaksa tätä ikuista venailua ja liikaa aikaa itsekseni. Mä en halua ajatella. En tätä.

...mutta kaipaan myös Sitä Tiettyä Fiilistä. Ja aika monta muuta asiaa.

ÄÄRRRRRR VOI AMPUKAA NYT JOKU MUT VITUN TEKOPYHÄ IDIOOTTI

No silti oli ihana päivä. Mun ei pitäis kirjottaa tätä. Mä tiedän miks.

edit// something made me happier tittidii o/ voi ehana teinin elämä<2